כריסטיאנו רונאלדו פורש

ברוכים הבאים לפרק 12 של הקריירה של אליאור בילוקס עם מנצסטר יונייטדהירשמו לערוץ הראשי שלי. אני חמוד אחושילינג מה עם אמא עופרי ninjaninjaninjaninja.


מונדיאל 2018 כריסטיאנו רונאלדו עקף את מסי רבים בטוחים בזה וואלה מונדיאל

מה גרם לכוכב הכדורגל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו לפרוץ בבכי.

כריסטיאנו רונאלדו פורש. כריסטיאנו רונאלדו לא אוהב להפסיד ואמנם יובנטוס ניצחה באותו ערב אבל היכולת לא משכנעת. כריסטיאנו רונאלדו פורש. העיתונאי ומנחה הטלוויזיה פירס מורגן הגיע לראיין את כריסטיאנו רונאלדו הבטיח שזה יהיה הראיון.

יום שבת 08 באוגוסט 2020 2002. אחרי המספרת הוא אפילו לא חשב בכיוון. בזמן שכריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לנגיף הקורונה בבדיקה שנערכה לו בנבחרת פורטוגל ומנסה להחלים בביתו שבטורינו בת הזוג שלו גורגינה רודריגס דואגת היטב להישאר גם היא חזק בכותרות.

כריסטיאנו רונאלדו - יצירה בהשראת חנוך פיבןהוכנה במסגרת פעילות בפלסטר - המרכז החינוכי בחטיבת הילדים המרכז. העיתונאי ומנחה הטלוויזיה פירס מורגן הגיע לראיין את כריסטיאנו רונאלדו והבטיח שזה. הדוגמנית הספרדייה וארבעתם הילדים של cr7.

הוא מעורר השראה בכל רחבי העולם. נפטצי באקו - מכבי חיפה 33. דניל מדבדב - ריילי אופ.

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro GOIH ComM Portuguese pronunciation. בנוסף רונאלדו משחק בנבחרת הכדורגל הלאומית של פורטוגל בה הוא גם משמש בתור הקפטן. ליאו מסי Quality Sport ImagesGetty Images.

כריסטיאנו רונאלדו דאג אתמול שלישי לתת לנו תזכורת קטנה כמה הוא שחקן גדול. אלוף גדול עם שני הפנדלים לרשת של צרפת הגיע הכוכב ל-109 שערים במדים הלאומיים כמו חלוץ העבר האיראני. כן כן הוא פורש.

כריסטיאנו רונאלדו הוא כדורגלן פורטוגלי אשר משחק בעמדת החלוץ או בעמדת הקיצוני בקבוצת הכדורגל האיטלקית יובנטוס. 522 ברגל שמאל 87 בימין 22 בנגיחה 76 פנדלים 47 כדורים חופשיים 2 בעקב. הפנומן בן ה-36 שכל כך אוהב את המפעל היוקרתי ביותר באירופה יפגוש מחר רביעי 2200 יחד עם יובנטוס את פורטו במסגרת המשחק.

Born 5 February 1985 is a Portuguese professional footballer who plays as a forward for Serie A club Juventus and captains the Portugal national teamOften considered the best player in the world and widely regarded as one of the greatest players of all time Ronaldo has won five Ballon d. כריסטיאנו רונאלדו חוזר לליגת האלופות. ליאו מסי במדי הקבוצות.

כריסטיאנו רונאלדו השווה את שיא הכיבושים עלי דאי בירך. כריסטיאנו רונאלדו במדי הנבחרת. 82 שערים בימין 25 בשמאל 24 בנמגיחה 11 בפנדלים 10 בכדורים חופשיים.

כריסטיאנו רונאלדו מבין שהוא צריך ללכת למקום אחר שם כולם יאהבו. הוא רק חייך ואיפשר לחבריו לקבוצה לחבק ולברך אותו. הפנומן הבלתי נגמר כבש שני שערים אדירים ב-02 של פורטוגל על שבדיה במסגרת ליגת האומות ובכך הגיע ל.

כריסטיאנו הרי סיגל לעצמו חגיגה מעט משונה של שערים - הוא מסתובב באוויר לאחור פורש ידיים לצדדים וצוהל. אם אהבתם תנו סאב ולייק כדי לעזור לערוץ לגדולשרת הדיסקורד. מה גרם לכוכב הכדורגל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו לפרוץ בבכי.


רונאלדו אני רוצה לזכות בעוד 3 2 כדורי זהב


העתיד שייך לצעירים ההווה שייך למצטיינים אתר החדשות דבר


רונאלדו ערוץ 20


Ytoaygaq3minam


20 השערים הכי גדולים בקריירה של כריסטיאנו רונאלדו וואלה ספורט


כריסטיאנו רונאלדו הוא הרוכש המסתורי של המכונית היקרה בעולם Youtube


כריסטיאנו רונאלדו חשף מתי יפרוש ומה יעשה אחרי הפרישה ספורט 1


כריסטיאנו רונאלדו תם עידן ריאל מדריד Totalfootball


לאונרדו בונוצ י כל החדשות


מונדיאל 2018 כריסטיאנו רונאלדו עקף את מסי רבים בטוחים בזה וואלה מונדיאל


20 השערים הכי גדולים בקריירה של כריסטיאנו רונאלדו וואלה ספורט


רונאלדו ערוץ 20


רונאלדו לא יכול לעשות מה שעשה לפני 5 שנים


מסי ורונאלדו אלבום תמונות של שני סופרסטארים


רונאלדו לא יכול לעשות מה שעשה לפני 5 שנים


מנצ סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו וגארת בייל כמעט הצטרפו ב 2013 ספורט 1


רונאלדו ערוץ 20


כריסטיאנו רונאלדו מציג המספרת שתהפוך לרגע הכי זכור בקריירה וואלה ספורט


רונאלדו Mako

More Articles

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "כריסטיאנו רונאלדו פורש"

Posting Komentar